Det rullar på

På ett sätt känns det som det inte hänt så mycket sen sist, och det kanske det inte har, men det kommer hända saker. Till veckan som kommer så ska jag sätta igång att ringa till försäkringskassan för att se hur jag ska gå till väga för att börja arbetsträna. Jag tror verkligen att jag är redo. Om inte annat så är jag redo att börja tjäna pengar igen. Det kommer jag visserligen inte göra under perioden som jag arbetsprövar men förhoppningsvis får man ett jobb efter ett tag.

Har analyserat mig själv lite grann det senaste när det kommer till arbeten. Har kommit fram till att jag ofta fäster mig väldigt hårt vid någon och när den personen slutar eller nåt så tappar jag all lust att jobba och jag blir väldigt osocial mot alla andra. Enda stället som det inte var så på var mitt fotojobb jag hade för ett par årsedan.

Men jag ska börja träffa en psykolog i höst så då får jag väll ta upp det med honom/henne och se vad som sägs.

Är lite stressad över Dubai resan som jag ska åka på i början på november. Det fattas ca 10 000 spänn. Visserligen kan nog brorsan avvara 2 000 så jag har betalat resan i af. Men resterande 8 000 har jag ingen aning om hur jag ska få fram. Men som jag alltid säger, det löser sig.

På fredag så ska jag äntligen få träffa alla mina brudar på en och samma gång igen. Senast var när jag blev inlagd i mars. Nästan 6 månader sedan. Hoppas denna veckan går fort!

Igår bakade jag asgoa Maple Syrup apple muffins. Inget socker och inget fett i. Hade lite socker i äpplena så dom skulle safta till sig. Kanske skriver ner receptet här nån gång men just nu orkar jag inte.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bipopulärt

Denna bloggen handlar om mig, min sjukdom och mina hinder genom livet. Kanske en och annan nageldesign också...

RSS 2.0