Galenskap och dårhus

Igår, Tisdag, hände väll egentligen inget speciellt, målade lite, gjorde allt för att hålla mig vaken på dagen vilket resulterade i att jag somnade innan 22 och vaknade strax efter 4 idag.

Innan jag gick och lade mig igår så kollade jag och två andra på första avsnittet på tredje säsongen av Game of Thrones. Idag ska vi fortsätta :)

När jag hade vaknat idag låg jag ett tag och funderade på om jag skulle somna om eller gå upp. Medan jag funderade på det fick ja en snilleblixt!

För ett par dagar sedan fick jag ett custom made halsband av en patient här. Det är ett hängkroks grej som man kan hänga en berlock eller nåt i. Jag har haft sjuktsvårt att komma på vad jag ska hänga där. Men nu på morgonen kom ideén, ska hänga en medicinkopp där så jag kan ha mina salivtabletter där. Perfect!

Idag känner jag att jag kommer ha svårt att vara trevlig, är såååå irreterad redan nu och jag har varit vaken i 3 timmar...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bipopulärt

Denna bloggen handlar om mig, min sjukdom och mina hinder genom livet. Kanske en och annan nageldesign också...

RSS 2.0