Irritation och långsam tid...

Som jag skrev i morse så har jag varit riktigt irriterad idag. Samtigt som jag kännt mig extremt tom, ledsen och stressad. Det där med boendet är ett stort problem. Alla pratar om att det är en ohållbar situation, men än så länge har jag inte fått nåt förslag på lösningar trots att AT läkaren skulle ta upp det med överläkaren. Samtidigt känns det som att jag kommer bli utskriven i veckan... Men samtidigt inte. Om jag nu får stanna så känner jag mig stressad över Rigaresan... Kommer jag få åka, måste jag säga vad jag ska göra under en 3 nätters permiss? Såå stressad, och ledsen, eller uppgiven snarare... Jaja det kanske löser sig, eller inte...




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bipopulärt

Denna bloggen handlar om mig, min sjukdom och mina hinder genom livet. Kanske en och annan nageldesign också...

RSS 2.0