Natten

Satt ju och drack lite vin igår, kände mig inte påverkad alls. Hade fått i mig 3/4 av en flaska och råkat ätit 30 mg Oxascand under dagen mot ångest. Fick exakt samma biverkningar som jag skulle fått av nåt starkare benzopreparat, minnesförlust och märklig aktivitet under natten. Vaknade nämligen av att ett halvt vinglas var utspillt på golvet och det låg godispapper överallt... Kommer inte ihåg att jag ätit nått godis, och hur lyckas jag välta ett vinglas men inte en vattenflaska som stod brevid? Skumt!!

Har inte hört nåt från min vän, hoppas verkligen att personen mår bättre!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bipopulärt

Denna bloggen handlar om mig, min sjukdom och mina hinder genom livet. Kanske en och annan nageldesign också...

RSS 2.0