Seg dag!

Klockan är bara 10.17. Trodde klockan var 12 åtminstånde. Idag ska jag trägga läkaren, hoppas hon är bättre än alla andra läkarnötter som är på avdelningen.

Igår kväll hade vi jättemysig, vivar fyra stycken som satt i vår modul och bara tjöta och käka Iktrorivil. De tabletterna gav mig ingenting, förutom att jag inte kommer ihåg att jag lade mig i sängen.

Tydligen kommer det bli yttligare "godis"häng ikväll då en av grabbarna eventuells ska bli farsa mot sin vilja...

Annars är läget ostabilt, lättirreterad, ångesladdat och tomhet. Tomheten är nog värst. Men jag har fixat lite roliga spel till telefonen iaf!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bipopulärt

Denna bloggen handlar om mig, min sjukdom och mina hinder genom livet. Kanske en och annan nageldesign också...

RSS 2.0