Tomhet, frizon och psykbryt

Dagen började ok. Inget speciellt. Varken bra eller dåligt. Har suttit i hobbyrummer störredelen av dagen och målat lite. Helt underbart!!

Träffade läkaren också, som vanligt fattar dom inte vadman säger till dom. Det slutade med att jag fick reda på av en sjuksyrra att dom sängt min oxascand från 15 mg till 0,5 mg. Inte ens 15 mg funkar på mig... Så jag bröt ihop för tanken på att inte kunna ta mina ångestdempande när jag behöver gör mig galen!! Men underbara syrran som jobbar idag ska fixa detta. Hon är grym!!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bipopulärt

Denna bloggen handlar om mig, min sjukdom och mina hinder genom livet. Kanske en och annan nageldesign också...

RSS 2.0