Bra dagar

De senaste dagarna har varit jäkligt bra. Har umgåtts men en av mina närmaste brudar och kollat på hennes nya katt. I lördags var jag på bio med mamma och brorsan, vi kollade på filmen där en av mina gamla högstadie/teaterpolare har huvudrollen. Inte nog med att den personen var med, själva filmen var faktiskt riktigt bra. I söndags åkte jag och mamma ut på en av öarna i skärgården, det var riktigt mysigt. Fick dock en liten flipp innan vi åkte så jag tog en time out på 30 min, sen var jag människa igen. Och igår, måndag, så var jag och brorsan hos pappa och grillade hamburgare med farmor och farfar. Det var mysigt men det känns hela tiden som att jag blir pikad av pappas tjej hela tiden. Måstehela tiden försvara mig. Men igår så kollade jag inte ens på henne.

Idag skiner solen igen och jag sitter på balkongen och njuter av värmen. Har skött min "to do list" till punkt och pricka. Nu pratar jag inte om mitt aktivitetsschema utan saker som måste fixas akut. Fast just nu är jag ganska seg, har sovit lite knasigt i natt. Somnade innan 23, vaknade vid 3 tiden och kunde inte somna om. Somnade tillslut vid 8 tiden och blev väckt vid 11 tiden av mitt boendestöd. Har bara en sak kvar att göra idag. Åka ner till stan och hämta brorsans present sen är jag klar för dagen. Yaaay!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bipopulärt

Denna bloggen handlar om mig, min sjukdom och mina hinder genom livet. Kanske en och annan nageldesign också...

RSS 2.0