En aning irriterad men annars nöjd!

Sedan sist så har jag blivit av med mitt boendestöd, känns gött att slippa anpassa sig efter dom hela tiden. Mitt möte med försäkringskassan, arbetsförmedlingen och arbetsteraputen blev inbokat den 4 november men jag var tvungen att be om en annan dag eftersom att jag är i Dubai då. Mina STD tester är gjorda, får besked om en vecka skulle jag tro.

Nu fick jag precis ett samtal från min sjuksyrra och det var inte bra nyheter. Enligt f-kassa. Får jag inte resa utomlands. Så nu ska min läkare övertyga f-kassan om att det tillhör min rehabilitering och jag måste ansöka om godkännde om att få resa. Fick lite panik, men nu sitter jag och ska skicka in alla uppgifter. Hade detta hänt för 3 eller 4 månader sedan hade jag brutit ihop. Men jag blir bättre och bättre. Att klara av en motgång utan att bli apatisk är stooort!

Anledningen till att jag är irriterad är på grund av mitt kk. Jag fattar ju att han knullar andra, det bryr mig inte alls om. Men för en och en halv vecka sedan frågade jag om han ville ta en öl. Och då svarar han med, jag ska träffa en tjej vid 17 tiden så vi får se vad som händer där. Kul för honom, men jag vill inte veta! Han kunde sagt att han skulle träffa en polare eller vad som helst. Så jag blev rejält avtänd. Sen hörde han inte av sig på hela veckan. Jag messade honom igår och då var det som att vi inte kände varandra. Nu lägger jag honom på hyllan. Dessutom har han aldrig lyckats få mig att komma och han får inte upp kuken efter två öl. Dags å hitta nån roligare! :) Kanske ska träffa mig någon yngre, dom får upp kuken iaf. Fan va elak jag är, men så är det!! 

Just nu håller jag på med ett experiment på mitt hår. Om jag lyckas så kommer det bli så jävla snyggt. Här kommer en teaser!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bipopulärt

Denna bloggen handlar om mig, min sjukdom och mina hinder genom livet. Kanske en och annan nageldesign också...

RSS 2.0