Mysig dag

Idag har vädret vart underbart! Har varit trött men på gott humör. På förmiddagen kom mitt boendestöd, känner inte riktigt att jag får ut nåt från det längre. Hon höll med. Kommer ha möte med chefen i mitten på november och fram tills dess kommer jag ha mitt boendestöd en gång i veckan. Det känns onödigt men men. 

Har även gjort två otroligt viktiga samtal idag. Ett till vårdcentralen för att testa mig mot klamydia och hepatit. Och ett till försäkringskassan för att berätta att jag är redo för arbetsträning. Min handläggare blev helt till sig och tyckte att det vat sååå roligt och att jag gjorde hennes dag. Det var ju kul. Hon kommer bestämma tid för möte med arbetsförmedlingens samverkan där jag och min sjuksyster ska vara med för att reda ut mina förutsättningar. Känns så gött att det är i rullning. Så allt kommer förhoppningsvis vara igång inom 2 månader.

På eftermiddagen var jag och lillbrorsan i stan för att käka lite och spela biljard. Jag förlorade som vanligt. Sen kollade vi i affärer och han köpte en limited edition box Walking Dead säsong 3. Den kostade 990 spänn... Anledningen till priset var så högt var den enorma zombie displayen som följde med! Bifogar en bild på denna.

En bra dag helt enkelt!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bipopulärt

Denna bloggen handlar om mig, min sjukdom och mina hinder genom livet. Kanske en och annan nageldesign också...

RSS 2.0