Goa tider, för det mesta

Sen sist så har jag inte fått tag på min handläggare på försäkringskassan fram tills idag, men jag missade hennes samtal. Får ringa i morgon igen. 

När jag skulle träffa mina brudar sist så låg jag hemma med halsfluss och feting feber. Så jäkla tråkigt! Men jag fick även reda på att en av dom andra också var sjuka så jag missade inte enn fullständig reunion även om jag hade velat träffa dom som kunde ändå. Men nu på fredag kommer en ny chans för oss. Hoppas alla kan komma :) 

Fick iof träffa min M med son förra veckan och det var så mysigt! Har verkligen saknat dom. Kul å se hur lillkillen utvecklats och hans nya små påhitt. 

Den senaste veckan har jag varit hundvakt åt mormor som är nyopererad. Jättemysigt oftast men ibland vill jag låsa in dom i ett rum. Men tack vare dom är jag ute 4 gånger om dagen varav en promenad oftast blir 1 timma minst i skogen. Jätteskönt!

Nu är det 5 veckor kvar till Dubai och jag har lyckats få ihop 6000 spänn. Troligtvis blir det yttligare 1000-1500 spänn. Har börjat få mer från soc nu, nästan det dubbla. Så jävla gött! När jag öppnade beslutet idag så skrek jag av glädje. Tur att ingen var hemma. 

Nu ska jag gå ut en sista gång med hundarna och sen ska jag sova för imon ska jag upp kl. 8 igen och gå ut med hundarna. Shit jag är vetkligen ingen rutin människa.








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bipopulärt

Denna bloggen handlar om mig, min sjukdom och mina hinder genom livet. Kanske en och annan nageldesign också...

RSS 2.0