Dammsugare

Om det finns nåt här i världen jag skulle vilja vara utan så är det dammsugare. Jag HATAR dammsuga. Men det är enbart på grund av dessa högt låtande sladdälskande dammsugarjävlar. Det finns inget värre än att vakna upp på ganska bra humör och ladda inför att städa sin lilla vrå. Tar fram dammsugaren och stoppar in sladden i uttaget. Börjar bra, inga konstigheter, men sen när man ska in under sängen då är allt åt helvete. Sladden räcker inte, alla möbler omkring är i vägen och man når inte som man ska under sängen. Måste lägga mig på mage eftersom att röret är stenhårt och vägrar samarbeta. Ligger på mage med en en meter hårt rör och får inte rätt tyngd på munstycket så det vänder sig så att jag helt plötsligt dammsuger i luften. Gaaah. Sen fortsätter jag utanför rummet, hyfsat irreterad, men dammsugaren vägrar att röra sig, jävla tröskel. Och då drar jag i dammsugaren och får den på foten, såklart. Då ger jag mig, svär och slänger dammsugarröret i golvet, dammsugaren har åter igen vunnit och mitt hyfsat goda humör är som uppsuget. Jävla dammsugare!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bipopulärt

Denna bloggen handlar om mig, min sjukdom och mina hinder genom livet. Kanske en och annan nageldesign också...

RSS 2.0