Benzo

Igår var en ganska ok dag. Inget speciellt hända. Käkade och var ute på en 30 min promenad. Men på kvällen så fick jag 3 zodipiem av en patient. Dessa tabletter har jag tidigare har jag hallucinerat på. Jag tog 2 utav dom. Blev jättetrött men gick också upp i en hypomani. Det innebar att jag satte mig att sminka mig i 2 timmar.

När jag vaknade så kommer jag inte ihåg någonting, trode att jag drömt allt. Därefter kollade jag min mobil och ohjo visst hade jag sminkat mig, fotat och redigerat. Och jag lyckades också tvätta bort allt smink innan jag somnade. Benzo är verkligen inte bra för mig...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bipopulärt

Denna bloggen handlar om mig, min sjukdom och mina hinder genom livet. Kanske en och annan nageldesign också...

RSS 2.0