Besöksförbud

Idag var min vän här igen. Vi tittade på film och kramades lite. Efter filmen började det hetta till och vi började ha sex på mitt rum. Dumma som vi var så drog vi inte ut sängen från väggen och då blev det att låta väldigt mycket.

En sköterska kom in helt plötsigt för att kolla att allt var ok, då var vi mitt i. Snacka om pinsamt. Hon gick och låste dörren efter sig men vi tappade suget och klädde på oss. 5 minuter senare kom hon tillbaka och sa att vi längre inte får vara ensamna på mitt rum, sex är tydligen förbjudet här. Sjuuukt tråkigt. Det jag mest känner mig dum för i efterhand är i fall någon patient tog illa upp, för det hördes! Mycket tydligen. Jaja jag fick mig ett ligg iaf.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bipopulärt

Denna bloggen handlar om mig, min sjukdom och mina hinder genom livet. Kanske en och annan nageldesign också...

RSS 2.0