Blahaa typ

Klockan är nu 11:43 och jag har varit ute på en av mina promenader, gick till avdelningen där pappas tant jobbar och tjötade lite med henne. När jag kom tillbaka var vi 3 patienter och en skötare som spelade ett spel. Ganska kul men också irreterande då vissa inte kan hålla käften i 1 minut som det tar att ställa frågan.

Hoppas på att få träffa läkaren idag för att ta upp det där med mitt ångestdämpande. Sen måste jag kolla om jag kan få nattpermission i morgon, det skulle underlätta jättemycket eftersom socialen ligger nära min bror och jag måste dit i morgon för och lämna papper och på torsdag är det möte.

Ikväll ska jag och en annan patient promenera tillsammans, sen blir det nog spelkväll med dom som vill.

Det blev ingen Star wars för mig igår, jag och en annan spelade "vem vill bli miljonär" i stället. Vi tog också en promenad på gården, så jag tog totalt 3 promenader igår.

På kvällen blev det även lite kaos med min roomie som fick byta rum och fick x-vak på sig.

Oh well, hoppas att läkar jäveln är på min sida idag.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bipopulärt

Denna bloggen handlar om mig, min sjukdom och mina hinder genom livet. Kanske en och annan nageldesign också...

RSS 2.0