Näst sista dagen

Fy fan vilken ångest jag haft idag, i morgon gäller det. Tillbaka till verkligheten. På sätt och vis ska det bli skönt att komma hem, men jag hade nog hellre stannat ett par veckor till, för att bli ännu lite stabilare.

Idag har jag haft yrsel, ångest, panik känslor och allmänt hängig. Kommer sakna mina medpatienter och personalen. Nåja de flesta iaf. Har fått 30 mg oxascand och två attarax, inget hjälper. Nu önskade jag att jag hade kvar Dragonslayers godisbit och mitt Theralen. Nu har jag inget och jag känner hur ångesten klamrar sig fast och gnagandet har övergått till hårt bankande innifrån. Hade jag bara haft någon form av riktig ångestdämpning så hade det vart lugnt. Blir nog att blanda oxascand med alkohol, iaf på Rigaresan.

Fy fan va jobbigt detta är!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bipopulärt

Denna bloggen handlar om mig, min sjukdom och mina hinder genom livet. Kanske en och annan nageldesign också...

RSS 2.0