Orolig och ledsen

Nu har jag varit tillbaka på avdelningen i 3,5 timmar. Känns otroligt skönt. Egentligen skulle jag kommit nu men jag kände mig så ensam och ledsen. Känner mig fortfarande ledsen. Jobbigt att inte veta vad som händer. Jag misstänker också att personen blivit förbannad på mig för att jag ringde polisen. Om det är så kan jag tycka att det får vara så men jag vet med mig att jag gjort allt i min makt för att hjälpa till. Om jag förlorar personens vänskap men räddar dennes liv så kommer jag vara nöjd. Tråkit så klart men om det blir så då är jag beredd.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bipopulärt

Denna bloggen handlar om mig, min sjukdom och mina hinder genom livet. Kanske en och annan nageldesign också...

RSS 2.0