Soc, kaos, hypomani

Ska försöka komma ihåg de senaste 3 dagarna.

Vi börjar med tisdag:

Fick nattpermission för att kunna lämna in papper till socialen. Mötet var på onsdagen. Känner redan när jag stiger på vagnen att det var jobbigt. Tog alla mina "vid behovs" mediciner som är två ynka Attarax och 10 mg Oxascand. det hjälpte inte. Men jag måste iväg så det var bara att bita ihop. Åker först hem för att hämta alla papper. Sedan iväg till soc och sen hem till brossan. Jätteskönt att komma hem till myskatterna. Brossan kom hem tidigt och det var sjukt skönt å se honom!! Vi chillade och lekte med katterna. Hade jättesvårt att somna. Tror jag somnade vid 3 tiden.

Onsdag:

Vaknade tidigt och laddar för mötet. 10.30 är jag på plats och får veta att min handläggare är sjuk. Panik!! Det fanns ingen möjlighet för mig att träffa någon annan den dagen. Fick en tid dagen efter ist. Jag fick åka tillbaka till avdelningen utan någon framgång alls. När jag kommer tillbaka har jag svalt 3/4 av en karta Attarax som jag hittat hemma så dundrar jag in och är jättearg. Fräser på alla slår i dörrar och skåp. Alla säger ju att man ska visa hur man mår. Det var faktiskt ingen som klagade så jag tar det som ett bta tecken. Efter nån timma har jag lugnat ner mig. Sover en stund. Blir väckt och får inte sova mer. Är nere hela efter middagen. På kvällningen så är det ganska roligt, "biffen" på stället lyfter upp den tanige kristne gubben ända upp i taket, bara så där. Alla i rummet börjar asgarva, även jag. Sen kommer det in en ny patient på avdelningen som är psykotisk. Jävligt underhållande. Denna nya patient lever rövare i sin korridor, samma som den kristne. Helt plötsligt ett utbrott från den nye och den kristne kommer utstapplandes som Ozzy Osbourne helt panikslagen. Det ser så jävla kul ut! Stämmningen var jättebra och dagen slutade bra trots allt.

Torsdag och fredag kommer i ett annat inlägg.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bipopulärt

Denna bloggen handlar om mig, min sjukdom och mina hinder genom livet. Kanske en och annan nageldesign också...

RSS 2.0