Substanser, vilse och annan skit

Det känns som att det gått flera veckor sedan förra inlägget. Ska se om jag kommer ihåg. Här inne går dagarna verkligen in i varandra.

Det som hände först var nog ett par tabletter som jag inte reagerar så bra på som jag fick under bordet. Den natten satte jag mig och sminkade mig och fotade. Personalen hade tydligen kommit in men inte gjort nåt. Et läskiga var ju att jag inte kom ihåg detta utan såg det i mobilen och fick det förklarat för mig dagen efter av en sköterska.

Härrom dagen skulle jag gå på promenad och tänkte gå till kiosken som ligger ganska nära men jag hamnade helt fel trots att det såg likadant ut. Så jag hamnade på gränsen mellan Vallhammra och Partille. Men jag hittade världens mysigaste godisaffär :)

Idag var jag på två promenader, en mot min vilja. Satt å grät för att jag inte klarade av att gå ut själv. Men som tur var skulle en annan patient och skötare gå med så jag gick med dom. Vi gick till nåt torg där det satt världens mysigaste katt. Han stångades verkligen och ville bli klappad hela tiden.

Senare på dagen tog jag en till promenad till de underjordiska gångarna här. Det var riktigt intressant. Fotade massa och redigerade dom sedan så klart. Imorgon blir det till att fortsätta måla på mina 2 projekt.

Måeendet är det samma. Deppig, omänskligt trött och ångest.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bipopulärt

Denna bloggen handlar om mig, min sjukdom och mina hinder genom livet. Kanske en och annan nageldesign också...

RSS 2.0