Tandläkaren och psykbryt

Igår var jag hos tandläkaren och hon fick borra upp hela tanden, ända ner till nerven för att lätta på trycket. Inte nog med att jag hade ett gigantiskt hål så var tanden ordentligt inflammerad också. Fick ett par sprutor med bedövning. Och hon körde på i 1 timma, för en enda tand...

När jag kom tillbaka så skulle jag till kuratorn som tydligen var sjuk. I stället fick jag prata med en av överläkarna och fick världens utskällning för sexet. Jag förstår verkligen att det var olämpligt, men just nu kan jag inte styra mina impulser. Jag fick en chans till, händer det igen så åker jag ut. Blev jäkligt nere efter det samtalet så jag gick och lade mig ett tag.

När klockan var 16.30 ungefär började bedövningen släppa och jag började få mer ont än vad jag hade innan tandläkaren. Jag fick en till Citadon men det hjälpte inte. Humöret började gå neråt och tålamodet likaså. Vad som händer näst är så typiskt psykavdelning man kan tänka sig:

I kön till kvällsmaten, För det första har vi har en ny snubbe som är astyken och ifrågasättande, han babblar i ena örat, sen kommer den paranoida bruden och snackar kolhydrater i andra örat och den kristne snubben springer runt som vanligt. Jag gick iväg från kön för å andas lite, då hade två av de "normalaste" tre grabbarna redan brytit ihop. Jag sitter och stirrar in i väggen och efter 5 min kommer min närmaste jugge och hämtar mig. Jag, Juggen och den arabiske terroristen sitter vid ett bord och afrikanen sitter med nötterna. Jag sitter och skakar av ilska och paranoid bruden fortsätter snacka skit vid bordet bakom mig. Helt plötsligt så är det en av anorektikerna som suger i sitt sugrör så jävla hårt. Jag börjar asgarva och sticker ut för å ta en cigg, sen kommer grabbarna en efter och asgarvar. Sen sitter vi 4 personer på en balkong på psyket och asgarvar.

När psykbrytet var över fick jag en till Citodon mot smärtan, en Oxascand mot min ångest och två Attarax för att lugna mig lite. Efter det var jag rejält påverkad. Gick och lade mig ganska tidigt och däckade som en liten säl.

Fy fan vilken dag!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bipopulärt

Denna bloggen handlar om mig, min sjukdom och mina hinder genom livet. Kanske en och annan nageldesign också...

RSS 2.0