Tandvärk

Idag är jag inne på tredje dagen med extrem tandvärk. Har fått Panodil, Ipren, Ibuprofen och Citodon, men inget hjälper. Som tur är har jag fått en tandläkartid idag. Hoppas dom drar ut skiten!

Annars har jag tagit mina blodprover idag, både Litium och för en studie som jag medverkar i.

Börjar få panik över socialen, ska vara där på fredag, vilket innebär att jag ska lämna in alla papper idag. Jag tror jag har alla papper förutom kontoutdragen. Ska snacka med kuratorn idag och se om han kan hjälpa mig med något. Annars vet jag inte vad jag ska göra. Skjuta upp tiden vill jag inte heller göra men det kanske blir så. Jag få se. Känner mig allmänt maktlös och apatisk.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bipopulärt

Denna bloggen handlar om mig, min sjukdom och mina hinder genom livet. Kanske en och annan nageldesign också...

RSS 2.0