Utskrivning

Igår, torsdag, pratade jag med läkaren och hon tyckte att jag var redo att skrivas ut... Kag försäkte förklara för henne att jag fortfarande mår kasst. Hon frågade om jag ville bli utskriven på dagen eller idag, fredag. Jag sa fredag. Men när jag kom in på mitt rum var jag så förbannad! Slängde ner alla mina saker och skrev ut mig själv och stack.

Det var förvånandsvärt skönt att komma hem, men så fort morsan kom hem började tjötet. Fick sån ångest så jag gick å la mig. Sov lääänge. På morgonen fortsatte tjötet så jag drog hem till brorsan. Skönt och träffa katterna igen.

Sen åkte vi med pappa för att köpa en dammsugare tillbrorsan. Ångesten steg för varje minut. När jag väl kom hem hade jag sån ångest att jag bara skakade. Tog 3 oxascand och en kniv. Skar upp två hyfsat djupa jack i underarmen. Jag ringde 112 och blev hämtad med ambulans. Först åkte vi in till kirurgakuten där dom tejpade skadorna. Och nu sitter jag återigen på psykakuten för att se om jag kan bli inlagd igen. Samtidigt som jag vill så vill jag inte. Vi får se. Det där med impulskontrollen är ett stooort problem just nu.




Kommentarer
Rut

Lilla gumman. <3

2013-04-07 @ 11:35:00


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bipopulärt

Denna bloggen handlar om mig, min sjukdom och mina hinder genom livet. Kanske en och annan nageldesign också...

RSS 2.0