Väntan, väntan...

Igår var en hyfsad dag, fast ångesten fanns där hela tiden. Jag och en patient på promenad vid 17.30 tiden och gick ganska raskt i 40 min. Målet med promenaden var att köpa godis på min nya favorit kiosk. Sen på kvällen efter kvällsmaten så kollade vi på Walk the Line och käkade godis och chips å dipp! Jag blev trött redan vid 21.30 så jag gick och la mig och somnade ganska direkt. Nu har jag varit i 1,5 tim och det känns som jag behöver sova igen.

Idag fick jag också reda på att jag gått ner ca. 1 kg i veckan här, det innebär 3 kg :) snart väger jag under 80 igen!!!

Väntar på läkaren just nu, dom ska gå rond nu, men jag har inget tålamod!!!!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bipopulärt

Denna bloggen handlar om mig, min sjukdom och mina hinder genom livet. Kanske en och annan nageldesign också...

RSS 2.0