Fuckad sömn

Shit va jag har sovit kasst de senaste nätterna/dagarna. Har typ somnat mellan 7 och 10 på morgonen och vaknat vid 16 tiden. Men idag tog fan priset. Somnade vid 9 tiden, vaknade vid 14 tiden och somnade igen efter en timma och vaknade till slut vid 18 tiden. Vad i helvete??? Varför är det så här? Men jag drömde väldigt trevligt på eftermiddagen iaf. :) Säger bara en sak, tattuerade kroppar, mums!
 
Fast jag har iof en teori om varför jag vart så trött, de senaste 6 dagarna har jag ätit TOTALT:
 
420 gr bacon utan tillbehör
2-3 liter oboy
1 kebabtallrik
30 cl cola
4 toastbröd med salami
ca 70 gr chocklad
6 liter saft
 
Det är inte mycket på 6 dagar. Men nu väntar jag på att min bror kommer hem med mat från hans jobb. så idag får jag käk i alla fall.
 
Det brukar bli så här när jag inte har några pengar, sover väll bort tiden så jag inte slösar på snus eler behöver bränna massa pengar på mat eller annan skit. Det kanske är min överlevnads taktik, sova bort livet, för att sedan må dåligt för att jag sover så mycket och konstigt. Konstiga grejer det här. Jag är jävligt irreterad över att jag inte tål "riktiga" sömnpreparat.
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bipopulärt

Denna bloggen handlar om mig, min sjukdom och mina hinder genom livet. Kanske en och annan nageldesign också...

RSS 2.0