Kreativ

Det senaste har jag varit ganska duktig på att sysselsätta mig. Bara med saker som är roliga visserligen, men man måste ju börja någonstanns. Har börjat föra sovdagbok också på sjuksyrrans initiativ. Känns bra faktiskt, jag tänker mer på min sov vanor och har dom senaste dagarna faktiskt vart trött på kvällen och gått och lagt mig vid 22 tiden, sen kanske jag inte har somnat då, men jag har gått och lagt mig iaf. Nu är klockan snart 22.30 och det känns som ögonen går i kors men jag ville verkligen lägga upp detta innan jag däckar. Detta inlägget är för att belysa mina "mästerverk" som jag utför senaste dagarna.
 
1. Sorterat min brors klädkammare och garderob. (Tyvärr har jag inga före-bilder)



 
 
 
2. Pimpat min nya sparbössa :)
 
Steg 1
 
 
 
Steg 2 (Halv färdig)
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bipopulärt

Denna bloggen handlar om mig, min sjukdom och mina hinder genom livet. Kanske en och annan nageldesign också...

RSS 2.0