Första dagen med nya schemat

Ok, då var det måndag idag är det mitt nya schema som gäller. Kan ju säga att det sket sig direkt... Har dock en ok anledning ;)
 
Lördagen till söndagen kunde jag inte sova och på söndagen åkte jag och brudarna hem till den fjärde bruden och hade det jättemysigt! På eftermiddagen när jag kom hem så var jag inte speciellt trött så jag började smsa med en viss person. Vi började dra upp mer och mer djupa saker som inte gick att ta på sms så han ringde upp vid 20.30 tiden och vi slutade att prata kl. 5... Så redan där pajade mig nattsömn, Men(!!) jag gick och lade mig i sängen tid iaf... När vi lagt på så somnade jag som en stock och vaknade strax innan 14. Vid den tiden skulle jag ju redan gått upp och käkat frukost mm. Men bara för att morgonen inte gick som den skulle så betyder det ju inte att resten av dagen ska bli lidande. Så jag gick upp, drack oboy, juice och åt en macka som kombinerad frukost och lunch. Sen borstade tänderna. Om 10 minuter är det dags för min promenad. Tänkte att promenaden blir till affären för att köpa snus, sen ska jag fixa den rena tvätten och lägga den där den ska vara. Jag känner mig lätt, och duktig att jag inte bara ger upp. Jag vill så gärna kunna leva ett bra liv utan massa begränsningar, även om det kommer bakslag i mellanåt så hoppas jag vara tillräckligt stark för att kunna tackla dom utan att få panik.
 
Jag är trots en fighter längst in, och jag tror att den sidan av mig börjar få övertaget :) I rock!!!
 


Kommentarer
Inga

Du är på rätt väg!

Svar: Ja, jag hoppas det!!! Sömnen vill sig inte ännu, men jag kämpar på ändå! :)
Bipopulär

2013-01-22 @ 09:02:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bipopulärt

Denna bloggen handlar om mig, min sjukdom och mina hinder genom livet. Kanske en och annan nageldesign också...

RSS 2.0