Drömmar

Shit va jag drömmer konstigt nu för tiden. Jag har skrivit om det tidigare men det är fan helt sjukt jobbiga drömmar. Orkar inte gå in på detaljer men det är alltid stress, glömska, hopplöshet och död i mina drömmar. Och när jag analyserar drömmarna så återspeglar dom min verklighet och mina känslor. I natt började jag till och med blöda näsblod. Har lite ont i näsan nu så jag antar att jag slagit mig själv i sömnen. Ibland vaknar jag upp med öm hårbotten och rivsår i ansiktet. Jag skadar alltså mig själv i sömnen... Hur fan hanterar man det? Eller vad gör man åt det?
 
På grund av mina actionfyllda drömmar så vaknar jag upp och det känns som jag inte sovit på flera nätter. men jag försöker att inte sova på dagarna, ibland går det, ibland inte.
 
Helgen var jävligt rolig iaf. Eller lördagen rättare sagt. Fullt ös från 12. Först hjälpe jag en polare som flyttade med sin fästman, vi var typ 12 st och det gick superfort. Det bjöds på öl, pizza och en väldigt snygg kille. Jag raggade inte på han eller nåt, men det var najs att ha honom att kolla på när man bar, eller rättare sagt när han bar... Ojoj vilka armar. :) Sen åkte jag hem till min "syster", lagom full, där bjöds det på tacos, tequila, mexikansk öl och rosévin. Jag spetsade mitt rosévin med vodka, blev tusen gånger godare då. Underhållningen bestod av tryckare till Slipknot och brottning i vardagsrummet. Jag råkade ge fryst kött till en vegitarian som skadat sig. Inte mitt smartaste move... När vi var fördiga med alla fånerier så drog vi ut och jag träffade gamla högstadie polare och även ett nätragg. Han var väldigt tillintetsägande, men han var snäll. Sen åkte jag hem till min bror och sov på hans golv.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bipopulärt

Denna bloggen handlar om mig, min sjukdom och mina hinder genom livet. Kanske en och annan nageldesign också...

RSS 2.0