P O S I T I V T

Det är så gött, senaste dagarna har jag börjat "hitta" mig själv igen. Kollat på bilder från förr för att komma ihåg vem jag var innan hela den här soppan startade. Har börjat lyssna på den musiken som jag lyssnade på då för att få tillbaka känslorna. (assosierar mycket till musik) Åh fan, det funkar. Det kommer ta ett tag, men jag är på g. :)
 
En annan grej som är så stor så ni anar inte, det är att jag blivit beviljad 3000 spänn från en fond som jag sökt :) Nu väntar jag på en annan fond också. Ska även söka stipendier. Pengarna borde gå till att försörja mig själv, men jag har förhoppningsvis ett godkännande från socialen och då innebär alla "extra" pengar som jag evetuellt kommer få kan gå till Karibien resan. Hoppas hoppas att det flyter på i denna takten, för då kommer jag vara ostoppbar. (sjukt hur glad man kan bli av pengar)
 
Trots att jag legat hemma senaste veckan med feber och dunderförkyldning så mår jag faktiskt ganska bra. Träffade även 2 av mina 3 brudar i lördags, varav en som jag inte träffat på 1 månad. Så skönt att få skratta och skoja. Framför allt med 1,5 åringen som var med och skulle puttas och leka och visa :)
 
Awesome! Nu ska jag kolla på Shameless, sen ska jag diska :)
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bipopulärt

Denna bloggen handlar om mig, min sjukdom och mina hinder genom livet. Kanske en och annan nageldesign också...

RSS 2.0