Äntligen!

I natt, för första gången på 2-3 år drömde jag två bra drömmar. Inga mardrömmar alls! Så underbart. Fast jag blev lite ledsen när jag vaknade för jag hade verkligen velar att drömmarna var på riktigt.

Första drömmen handlade om att jag var inlagd igen och att jag fick 100 000 kr i kompensation för någonting. Det innebar att jag kunde betala av alla mina skulder. Den andra drömmen handlade om att farsan hämtade mig från sjukhuset, han hade en asball bil och många andra på vägarna hade också riktigt balla bilar. En av bilarna hade motorn på bagageluckan och även ett riktigt fett ljudsystem. Musiken hördes överallt och farsan blev arg. Farsan tar sats och prejar av den bilen av vägen. Ingen skadades men det kändes bra att farsan fanns där för mig.

Om jag skulle tolka dessa drömmar själv så skulle jag säga så här:

- Få pengar - har fått godkännt från socialen och kan känna att det blir lite mer stabilare rent ekonomiskt

- Coola bilar - pratade med mitt kk igår om cruisingen i Kungälv och även bilutställningarna på Tjölöholms slott.

- Farsan - han har visat det senaste att han finns där för mig även om han inte kan greppa min situation helt och hållet. Samt att han kanske förstår att jag behöver lugn och ro omkring mig.

Vaknade ändå jättetrött idag, det kan bero på att jag var ute och cyklade igår samt att jag tog en promenad på en timma med mormors hund. Jätteskönt verkligen att vara ute så mycket men oj va trött jag blev. Jag har också börjat uppskatta mig själv mer. Att få ta sig vart som helst utan att ta hänsyn till någon annan är en skön känsla. Och jag slipper besvikelsen när en partner inte vill vara med eller ångrar sig i sista sekund.






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bipopulärt

Denna bloggen handlar om mig, min sjukdom och mina hinder genom livet. Kanske en och annan nageldesign också...

RSS 2.0