Fy fan, orkar inte vara hemma!!!

De senaste två dagarna har varit jävliga! Eller tre igentligen.

I lördags var det kul, då var jag hemma hos en av mina brudar och myste. Söndagen vaknade jag upp och var riktigt trött och grinig. Jag gav med mig och åkte med mamma och bror ner till för att fira morsdag. Det var typ trevligt, men jag var så trött och irriterad så när vi kom hem somnade jag kl 7 på kvällen och vaknade vid 2 tiden på natten. Kl 6 när jag inte lyckats somna om så cyklade jag lite. Sen somnade jag och vaknade precis när mitt boendestöd kom.

På kvällen när morsan kom hem började hon tjöta på mig för att jag tog 1 cigg. Hon har inte nån rätt att ens kommentera det. Jag var ju redan irriterad och det blev bara värre av det. Imorse när jag vaknade var det första jag hörde "du sköter ju inte dina rutiner, du ska inte röka, har du hittat nån lägenhet ännu" och sen drog hon igen dörren. Orkar fan inte bo där, har inga pengar att ta mig någonstanns och brossan vill inte ta emot mig. Så nu sitter jag ute i skogen och reflekterar. Tar en paus under min cykeltur.

Får väll se hur detta löser sig...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bipopulärt

Denna bloggen handlar om mig, min sjukdom och mina hinder genom livet. Kanske en och annan nageldesign också...

RSS 2.0